Széfszolgáltatás ügyvédek számára

A koronavírus-járvány előtt az alkalmazottak alig néhány százaléka dolgozott távmunkában, most azonban sok cég számára ez jelenti a megoldást a dolgozók egészségének megóvása, és a működés folytatásának érdekében. Így vannak ezzel az ügyvédi irodák is. Az elmúlt hónapokban bekövetkezett változások, minden ügyvéd alapvető munkáját átalakították.

A legtöbb cégnél az irodák, ezen belül a szerverszobák, többnyire kulccsal zárhatóak, működik riasztóberendezés, esetleg beléptető rendszer, a számítógépek vírusirtó programokkal és tűzfalakkal felszereltek, használatuk jelszóhoz kötött.

Mi a helyzet azonban akkor, ha hirtelen a munkavállalók nem ebben a védelmi rendszerekkel körülbástyázott munkakörnyezetben dolgoznak? Milyen módszerekkel lehet az adatbiztonságot otthoni munkavégzés esetén elősegíteni?

A legjobb megoldás ilyen esetben a munkahelyi laptop használata. Sok cég azonban nem tud minden munkavállalójának laptopot biztosítani, így ebben a helyzetben a munkavállaló saját otthoni számítógépén folytatja a munkáját. Akár céges, akár egyéni szinten, fontos, hogy ezek az eszközök is a céges gépezetekhez hasonló védelemmel rendelkezzenek. Előnyt jelent az is, ha ezek a berendezések távoli hozzáféréssel rendelkeznek a cég informatikai rendszeréhez, hiszen így a lementett adatok védelmét továbbra is a cég láthatja el, és változatlan mértékben akadályozható meg ezen adatok elvesztése, jogosulatlan közlése.

Az ügyvédi iroda számítógépes rendszerében tárolják a bizalmas ügyféladatokat, a számlázási, számviteli és banki kimutatásaikat, valamint a munkavállalókra vonatkozó adatokat. Nem csak az adathordozók hanem a más, ügyvédi titkot tartalmazó iratok, illetve értékpapírok, tárgyak biztonságos tárolása is fontos!

Ha úgy gondolja, hogy ezeket az értékeket nem szívesen őrizné bent az irodában vagy a home office-nak helyt adó lakásban forduljon a Privátszéfhez!

A Privátszéf célja, hogy magas szintű széfszolgáltatást nyújtson. Belvárosi és zuglói széftermeinkbe modern technikai védelemmel felszerelt, kisebb és nagyobb értékek tárolására egyaránt alkalmas széfrekeszeket biztosítunk.

  • Rövid ügyintézési idő!
  • Nem szükséges előzetes időpont egyeztetés!
  • Bármikor hozzáférhető széfek!
  • Maximális diszkréció!

Mivel a széfbérlés nincs bankszámla nyitáshoz kötve, így nálunk gyors az adminisztráció.

Alapelvünk a biztonság és a bizalom!