1. Hogyan működik a széfbérlés?

Róna utcai vagy Belvárosi fiókunkban ügyfeleink kiválasztják a megfelelő méretű széfkazettát, melyet egy gyors és egyszerű szerződéskötési folyamat követ. Ezt követően az értékek azonnal biztonságba helyezhetőek.

2. Kik vehetik igénybe a széfszolgáltatást?

A széfszolgáltatást minden 18. életévét betöltött magyar és külföldi állampolgár igénybe veheti.

3. Milyen dokumentumokra van szükség a szerződéskötéshez?

A szerződéskötéshez érvényes személyigazolvány vagy más fényképes igazolvány, valamint lakcímkártya szükséges.

4. Milyen dokumentumokra van szükség, ha külföldi állampolgárként szerződök?

A szerződéskötéshez érvényes személyigazolvány vagy más fényképes igazolvány, valamint a lakcímet igazoló okirat szükséges.

5. Milyen dokumentumokra van szükség, ha cégként szerződök?

Céges szerződéskötéshez a szerződést kötő személy érvényes személyigazolványán vagy más fényképes igazolványán és a lakcímkártyán kívül, szükséges még a 30 napnál nem régebbi hitelesített cégkivonat, aláírási címpéldány és a tényleges tulajdonosi nyilatkozat felmutatása.

6. Hogyan válasszam ki a számomra megfelelő széfkazettát?

Róna utcai vagy Belvárosi fiókunkban lehetősége van a széfkazetták megtekintésére, így gyorsan és egyszerűen ki tudja választani az Önnek megfelelőt.

7. Mit tárolhatok a széfemben?

A tiltott tárgyak felől érdeklődjön telefonon!

8. Milyen fizetési lehetőségek vannak?

A fizetésre készpénzben, átutalással és 2019. augusztus 15. napjától Belvárosi fiókunkban bankkártyával is lehetőség van.

9. Mikor férhetek hozzá a széfemben tárolt értékeimhez?

A széfben tárolt értékeihez a Róna utcai és Belvárosi széffiókok nyitvatartási idejében bármikor hozzáférhet – nincs szükség előzetes időpont egyeztetésre.

10. Ki férhet hozzá a széfemben elhelyezett értékeimhez?

A széfben elhelyezett értékeihez az Ön által meghatalmazott személyek férhetnek hozzá. Ehhez szükséges a szerződőnek és a meghatalmazottnak együttesen jelen lenni a meghatalmazás aláírásakor. Egy meghatalmazott megadása díjmentes, ezt követően minden további meghatalmazott díja 3.000 Ft / hó

11. Ki lehet meghatalmazott?

Meghatalmazott minden olyan 18. életévét betöltött személy lehet, akit a szerződő előttünk írásban meghatalmaz.

12. Kinek adunk ki információt a széffiókkal kapcsolatban?

Harmadik félnek nem adunk ki információt, kivéve, ha a törvény által felhatalmazott hatóság, mely bírósági végzéssel rendelkezik, ezt tőlünk kéri.

13. Mit kell tennem, ha elveszítem a széffiókom kulcsát?

A kulcs elvesztését haladéktalanul be kell jelenteni az elérhetőségeink egyikén. Ezután egy kollégáinkkal előre megbeszélt időpontban az Ön jelenlétében megtörténik a széf feltörése, melyről jegyzőkönyv készül.

14. Milyen költséggel jár a széffiók kulcsának elvesztése?

A kulcs elvesztése esetén a széf feltörésével egy időben maximum 50.000 Ft összeg kerül kiszámlázásra, mely a helyszínen fizetendő.

15. Van arra lehetőség, hogy a széffiók megőrizze a kulcsomat?

A kulcs megőrzésére mindkét széf fiókunkban van lehetőség, havi 5000 Ft őrzési díj ellenében.

16. Mi történik az elhelyezett értékeimmel, ha velem valami történik?

Halál esetén a hagyatéki vagyonleltárba történő felvétel után a közjegyző felveszi velünk a kapcsolatot adategyeztetés céljából. Miután a törvényes örökös megkapta a hagyatékátadó végzést és ezzel igazolja a törvényes öröklését, a jogos utódlást, kérelmére kiadjuk neki az értékeket. Egyéb esetekben – amennyiben nincsen meghatalmazott – az értékeit tovább őrizzük.

17.Milyen biztosítással és minősítéssel rendelkezik a Privátszéf?

A Privátszéf H-EN-I-631/2018. és a H-EN-I-267/2018. számú MNB engedéllyel rendelkezik, s az Uniqa BiztosítóZrt. biztosítja.

Széf bérlés Budapest