1. Hogyan működik a széfbérlés?
Róna utcai vagy Belvárosi fiókunkban ügyfeleink kiválasztják a megfelelő méretű széfkazettát, melyet egy gyors és egyszerű szerződéskötési folyamat követ. Ezt követően az értékek azonnal biztonságba helyezhetőek.
2. Kik vehetik igénybe a széfszolgáltatást?
A széfszolgáltatást minden 18. életévét betöltött magyar és külföldi állampolgár igénybe veheti.
3. Milyen dokumentumokra van szükség a szerződéskötéshez?
A szerződéskötéshez érvényes személyigazolvány vagy más fényképes igazolvány, valamint lakcímkártya szükséges.
4. Milyen dokumentumokra van szükség, ha külföldi állampolgárként szerződök?
A szerződéskötéshez érvényes személyigazolvány vagy más fényképes igazolvány, valamint a lakcímet igazoló okirat szükséges.
5. Milyen dokumentumokra van szükség, ha cégként szerződök?
Céges szerződéskötéshez a szerződést kötő személy érvényes személyigazolványán vagy más fényképes igazolványán és a lakcímkártyán kívül, szükséges még a 30 napnál nem régebbi hitelesített cégkivonat, aláírási címpéldány és a tényleges tulajdonosi nyilatkozat felmutatása.
6. Hogyan válasszam ki a számomra megfelelő széfkazettát?
Róna utcai vagy Belvárosi fiókunkban lehetősége van a széfkazetták megtekintésére, így gyorsan és egyszerűen ki tudja választani az Önnek megfelelőt.
7. Mit tárolhatok a széfemben?
A tiltott tárgyak felől érdeklődjön telefonon!
8. Milyen fizetési lehetőségek vannak?
A fizetésre készpénzben, átutalással és 2019. augusztus 15. napjától Belvárosi fiókunkban bankkártyával is lehetőség van.
9. Mikor férhetek hozzá a széfemben tárolt értékeimhez?
A széfben tárolt értékeihez a Róna utcai és Belvárosi széffiókok nyitvatartási idejében bármikor hozzáférhet – nincs szükség előzetes időpont egyeztetésre.
10. Ki férhet hozzá a széfemben elhelyezett értékeimhez?
A széfben elhelyezett értékeihez az Ön által meghatalmazott személyek férhetnek hozzá. Ehhez szükséges a szerződőnek és a meghatalmazottnak együttesen jelen lenni a meghatalmazás aláírásakor. Egy meghatalmazott megadása díjmentes, ezt követően minden további meghatalmazott díja 3.000 Ft / hó
11. Ki lehet meghatalmazott?
Meghatalmazott minden olyan 18. életévét betöltött személy lehet, akit a szerződő előttünk írásban meghatalmaz.
12. Kinek adunk ki információt a széffiókkal kapcsolatban?
Harmadik félnek nem adunk ki információt, kivéve, ha a törvény által felhatalmazott hatóság, mely bírósági végzéssel rendelkezik, ezt tőlünk kéri.
13. Mit kell tennem, ha elveszítem a széffiókom kulcsát?
A kulcs elvesztését haladéktalanul be kell jelenteni az elérhetőségeink egyikén. Ezután egy kollégáinkkal előre megbeszélt időpontban az Ön jelenlétében megtörténik a széf feltörése, melyről jegyzőkönyv készül.
14. Milyen költséggel jár a széffiók kulcsának elvesztése?
A kulcs elvesztése esetén a széf feltörésével egy időben maximum 50.000 Ft összeg kerül kiszámlázásra, mely a helyszínen fizetendő.
15. Van arra lehetőség, hogy a széffiók megőrizze a kulcsomat?
A kulcs megőrzésére mindkét széf fiókunkban van lehetőség, havi 5000 Ft őrzési díj ellenében.
16. Mi történik az elhelyezett értékeimmel, ha velem valami történik?
Halál esetén a hagyatéki vagyonleltárba történő felvétel után a közjegyző felveszi velünk a kapcsolatot adategyeztetés céljából. Miután a törvényes örökös megkapta a hagyatékátadó végzést és ezzel igazolja a törvényes öröklését, a jogos utódlást, kérelmére kiadjuk neki az értékeket. Egyéb esetekben – amennyiben nincsen meghatalmazott – az értékeit tovább őrizzük.
17.Milyen biztosítással és minősítéssel rendelkezik a Privátszéf?
A Privátszéf H-EN-I-631/2018. és a H-EN-I-267/2018. számú MNB engedéllyel rendelkezik, s az Uniqa BiztosítóZrt. biztosítja.